Трохи про все



  • Review : 0
  • Views: 542
  • 0

Коли та чи Гарантує наявність візи безперешкодний в'їзд в країну?
Наявність візи не означає обов'язкового в'їзду в країну. Вас можуть повернути з кордону, якщо у Вас в паспорті стоїть віза не тієї країни, в яку Ви в'їжджаєте. Якщо Ви виїжджаєте за приватним запрошенням, крім візи в паспорті потрібно обов'язково мати на руках оригінал запрошення, якщо по туристичній візі - підтвердження броні готелю (туристичний ваучер).

Запитання: якщо у вас є віза, то буде гарантовано в'їзд в країну безперешкодно?

Відповідь: зрозуміло, що якщо у вас коштує віза не тієї країни, в яку ви в'їжджаєте вас можуть повернути з місця проходження митного контролю. По приватному запрошенню необхідно мати в паспорті крім візи, оригінал того запрошення, за яким ви збираєтеся в'їхати. Якщо ви в'їжджаєте по туристичній візі, то необхідно мати туристичний ваучер — тобто підтвердження броні в готелі.

 

Запитання: що в туристичному бізнесі позначається терміном «палаюча путівка, гарячий тур, палаюче спецпропозиція»?

Відповідь: під цими термінами розуміється тур, який клієнт купує за кілька днів перед вильотом, а влітку за два тижні до вильоту на відпочинок.

Щоб не допускати простою номерів, готелі прагнуть реалізувати залишилися без попередньої броні номери практично за собівартістю. Це робиться для того, щоб не допустити простий цих номерів. Ціна «гарячих турів» зазвичай значно нижче звичайної стандартної ціни.

Не треба думати, що готель буде в збитку. Кожен готель, надаючи таким туристам додаткові послуги (харчування в ресторані або кафе, СПА-процедури, масаж, водні види спорту і аквапарки тощо), отримає свою вигоду все одно.

 

Запитання: що мається на увазі під терміном «індивідуальний тур».

Відповідь: індивідуальний тур складається за індивідуальним побажанням клієнта для даної туристичної поїздки. Хоча вартість таких турів не дешева, але попит на них, безсумнівно, є. Ви замовляєте індивідуальний тур в Іспанію на прекрасне узбережжя Коста-Брава. Ви летите індивідуальним рейсом або полюбилася авіакомпанією, вам надають за вашим бажанням індивідуальний трансфер на ту марку автомобіля, яку ви попередньо обговорили в контракті, спокійно, без зайвої суєти поселяетесь в готелі. Надалі, ваш індивідуальний гід підбере вам ексклюзивну індивідуальну програму і час її проведення. В результаті вартість такого туру безсумнівно виправдається.

 

Запитання: чи є яке-небудь відмінність між туристичним агентством і тур оператором?

Відповідь: Тур Оператор — це велика компанія, яка самостійно розробляє і створює тури, пропонуючи їх в подальшому Агентствам для перепродажу. Тур Оператор виконує основні функції: калькулює ціни на тури, бронює місця в готелях, забезпечує доставку транспортом клієнтів (трансфер та чартерні рейси), страхує клієнтів. Саме Тур Оператор для клієнтів виписує всі документи: на трансфер ваучери, на заселення в готель , набуває квитки на літак, укладає страхові полюси. Тур Оператор відправляє всі документи туристів для оформлення віз у консульство.

На відміну від Тур Оператора Туристичне  Агентство займається продажем турів в роздріб. Менеджери Турагентства допомагають клієнтові, виходячи з його побажань і запитів підібрати тур, а також нададуть повну і правдиву інформацію про турі, забронюють готель і оплатять його своєму Тур Оператора, з яким у них складено договір про співпрацю, складуть перелік необхідних документів клієнта та підготують їх.

 

Запитання: що називається спецпропозицією?

Відповідь: Необхідно відрізняти спеціальні пропозиції від «гарячих турів». Такі пропозиції зазвичай бувають штучним товаром і замовляються за індивідуальною міркою. Тур Оператор такі пропозиції розсилає своїм Турагентствам перед початком туристичного сезону в цій країні за два тижні до відкриття.

Безсумнівно, що по спеццінам ви не купите путівку в екзотичні країни і за спеціально розробленим складного маршруту.

Якщо вам пропонують турпоїздку по спеццінам, то це зазвичай бувають лише символічні 40 євро знижки. Звичайний пакет для туриста наповнюється стількома складовими, що вигідніше залишити пустим місцем в автобусі, ніж понизити вартість поїздки.

 

Запитання: На які дати можна очікувати спеціальні пропозиції?

Відповідь: з травня по вересень, в періоди канікул і тривалих свят, наприклад, на травневі свята, грудень-січень, на Новий рік і Різдво, в періоди березневих і листопадових канікул.

Зазвичай в ці періоди дешево купити тур неможливо, т. к. на путівки існує величезний попит.

Зате існують так звані дати провалу, коли туроператори  можуть запропонувати відпочинок за найвигіднішими для вас цінами. Це час настає зазвичай відразу після тривалих свят, коли відпроситися з роботи дуже складно: 13 травня, 15 грудня, кінець січня.

 

Запитання: що називають терміном Fortuna/Roulette?

Відповідь: це система Фортуна або Рулетка, при якій вам турагентство запропонує на вибір кілька готелів з однаковою категорією і вартістю, без уточнення найменування готелю. Якщо ви бронюєте готель Fortuna/Roulette 5 зірок, ALL — все включено, то вам буде гарантуватися розміщення в одному з готелів все включено 5 зірок. Спеціально, саме для цієї системи Тур Оператори підбирають готелі з однаковою категорією, рівнем цін і сервісом.

 

Запитання: для поїздки за кордон, які необхідно з собою брати документи?Відповідь: ваш паспорт з візою для виїзду за кордон загальногромадянського зразка, за яким можна засвідчити вашу особу, фотокопію паспорта (її необхідно зберігати окремо від оригіналу паспорта), два фото з розміром як на паспорт, фотокопію звичайного паспорта. Якщо ви загубить свої документи, фотокопії вам можуть дуже стати в нагоді.

 

Запитання: чи можу я залишитися з туристичною візою в будь-якій з країн за маршрутом туру?

Відповідь: Дуже багато нелегальні робітники намагаються залишитися в країнах Євросоюзу використовуючи туристичні поїздки для можливості отримання візи, кожна туристична компанія змушена попереджати своїх клієнтів про цілий ряд обставин та прийнятих заходів, які пов'язані з дотриманням режиму.

1. якщо турист випадково або навмисно залишається в одній з країн Євросоюзу, винна в цьому буде туристична компанія  і цей випадок стане відомий дипломатичному представництву або владі тієї країни, яка видала візу, то  ця турфірма, яка допомогла поїхати цього туристу за кордон буде оштрафовано на значну суму грошей. Саме тому на час поїздки (якщо це автобусний тур) всі закордонні паспорти залишаються у керівника групи. Дане правило діє  в поїздках по країнах ЄС. Видаються туристам паспорта виключно для перетину кордонів. По прибутті усі паспорти повинні бути пред'явлені посольства тих держав, які видали візи туристам. Після цього, протягом тижня або 10 днів (робочих днів) візи повертаються або самому туристу, або його уповноваженому агенту.

2.якщо турист самовільно залишає тур, не пояснивши обставин і хоче залишитися в країні  в якій він в даний момент знаходиться, керівник групи туристів повинен негайно проінформувати посольство або консульство країни, громадянином якої є покинув туристичну групу та побажав залишитися у даній країні турист. В результаті самовільно покинув групу  туристу  не видадуть навіть тимчасовий паспорт, щоб виїхати на батьківщину. Поліція країни, де залишився турист оголосить його в розшук, а диппредставництво, яке видало даного туристу візу внесе його в  так званий «чорний список».

3.турфірма і її ділові партнери зобов'язані проводити пошук залишився в іншій країні туриста з метою відшкодувати завдані ним витрати на його розшук та інших витрат, які спричинили його дії. Діяти турфірма та її партнери можуть тільки доступними і не забороненими законодавством методами.

4. У разі, якщо самовільно залишився в країні перебування турист буде виявлений, то йому доведеться нести дуже великі витрати у грошовому еквіваленті, він буде позбавлений можливості поїхати знову в ту країну, де він вирішив залишитися на найближчі 5 років, а можливо і назавжди. Всі зауваження дійсні тільки для тих держав, візи в яких виходять у диппредставництвах через туристичну компанію в Україні, або Польщі, або Росії. Якщо віза виходить безпосередньо за фактом перетину кордону у деяких державах, наприклад Єгипті або Туреччині, то все вищезгадане не актуально.

 

Запитання: де можна отримати достовірну інформацію з санепідеміологічної обстановці в тих країнах, куди намічено турпоїздка?

Відповідь: Однозначно, при відвідуванні ряду країн питання про епідеміологічну обстановку нагально стоїть дуже гостро. У деяких країнах лютує грип, малярія, кліщовий енцефаліт, плямиста лихоманка скелястих гір, інші різноманітні інфекційні захворювання і присутні  множинні фактори можливого інфекційного зараження людського організму. Якщо ви плануєте туристичну поїздку через турфірму, то вона повинна надати вам найбільш актуальну інформацію про санепідеміологічної ситуації в регіоні, куди ви плануєте поїздку. Але, на жаль, фірми часто просто не володіють всією інформацією по даному регіону. Інформація надана турфірмами ні в якому разі не може бути витлумачена, як повна і достовірна, т. к. фірми просто не володіють всією повнотою інформації з даного питання. Тому, ми рекомендуємо вам звернутися за найбільш повною інформацією Міністерства охорони здоров'я, консульства, посольства, представництва в тих регіонах і країнах, які ви намітили для себе відвідати. В цьому випадку ви зможете отримати відповіді від професійних фахівців з даного питання. Такі консультації просто необхідні в тому випадку, якщо необхідно до від'їзду в даний регіон або країну провести вакцинацію тим захворювань, за якими існує значний фактор ризику.

 

Запитання:  необхідна  довідка про вакцинації для клієнта фірми при виїзді за кордон?

Відповідь: служби прикордонного контролю або будь-які інші уповноважені  служби тієї країни, куди ви вже прибули, згідно міждержавної конвенції і міжнародним нормам, можуть вимагати у будь-якої людини документ про превентивні заходи вакцинації від різного роду інфекційних захворювань. Цілком можливо, що владою країни вашого перебування були проведені певні заходи по обмеженню осіб, які прибули з вашої країни або з якої ви могли прибути транзитом на ту країну чиє громадянство ви маєте, то ця норма набирає чинності. Наприклад, якщо країна вашого місця проживання або проїзду транзитом, була внесена в список країн з карантином  з-за наявності епідемій, пандемій, або в ній виявлені вогнища вкрай небезпечних захворювань.  Ці фактори ризику і від фірми, яка допомогла вам придбати путівку і від вас не залежать. Тому у ваших інтересах заздалегідь потурбуватися про наявність документа, який може підтвердити присутність у вас всіх необхідних щеплень. Цілком може виявитися, що відсутність документа про щеплення може стати несподіваною для туриста причиною примусового карантину, або інших додаткових заходів, які будуть застосовані до вас прикордонними або іншими службами країни.  Отримати довідку про всіх проведених щепленнях ви можете у свого лікуючого лікаря.

 

Запитання: що таке послуга «анімація» в списках інших послуг, що надаються турагентством?

Відповідь: Це розважальна програма з допомогою команди молодих людей,  в обов'язки яких входить всіляко розважати гостей, влаштовувати конкурси, свята, шоу, і різні ігри. Така послуга надається багатьма готелями.

 

Запитання: як розшифровується абревіатура ОВІР?

Відповідь: відділ віз і реєстрацій.

 

Запитання: чому немає опису готелів  ROULETTE, TEZ-EXPRESS?

Відповідь: це не конкретний готель, а ціла система турів ROULETTE SHARMELSHEIKH 4 зірки або 3 зірки, або 5 зірок. Ви купуєте номер в готелі на певний строк, але до самого приїзду не знаєте назву готелю. Дана система у туроператорів називається рулеткою  -   ROULETTE або TEZ-EXPRESS.

 

Запитання: чи є єдині конкретні норми для проходження  контролю на кордоні прикордонниками?

Відповідь: так, такі єдині норми для пунктах на кордоні є. По-перше, це заборона на прикордонній станції залишати купе при стоянці поїзда, закінчується цей список забороною на пунктах переходу кордонів проводити якусь зйомку. Детальну інформацію вам зможе надати менеджер турфірми в яку ви звернулися.

Горящі путівки, гарячі тури, автобусні тури

Туристичне агентство АС тур запрошує вас скористатися нашими послугами і замовити гарячі тури, тури, автобусні тури, зателефонувавши за телефонами: +38 (067) 563 11 50, +38 (056) 736 12 16

 
 
Leave a review ↓
 
Nobody left any reviews